2013/03/26

Simply Awesome Thing(s)!

A więc zaczynamy! Simply Awesome Things będzie blogiem poświęconym fotografii rodzinnej, inspiracjom do sesji i całej reszcie po prostu odjazdowych rzeczy związanych z dziećmi :)

Simply Awesome! to także projekt fotograficzny, który w końcu udało mi się rozpocząć. Od czasu kiedy zostałam mamą, chodził mi po głowie pomysł na stworzenie Simply Awesome! W międzyczasie pojawiły się propozycje kilku sesji zdjęciowych, więc uznałam, że czas stworzyć stronę i bloga. Po pierwsze dla systematyczności, której mi brakuje (przyznaję się bez bicia ;)) a po drugie dla ułożenia wszystkich inspiracji i sesji w jednym miejscu.

Tak więc nie ma już odwrotu :) Mam cichą nadzieję, że przygoda z Simply Awesome! i Simply Awesome Things napędzi lawinę zmian, która jakiś czas temu zaczęła się w moim życiu, a którą zapoczątkowała swoimi narodzinami jedna mała istotka. A na imię jej Lilia... Oto i ona w moim obiektywie.












1 komentarz:

  1. Pati, robisz magiczne zdjęcia! Trzymam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń